torsdag 3 december 2009

Long time no see

Oj vad tiden går fort ibland. Har haft en hel del att göra på jobbet, men idag gjorde jag sista utvecklingssamtalet och det känns skönt. Jag känner mig nöjd och hoppas att alla andra också gör det även om nu inte allt varit positivt. Konsten att lägga fram det negativa är att ösa över det positiva. Och det allra bästa.... om knappt tre veckor är det lov. Kan det bli bättre?

Har kommit på en idé om varför migränen lyser med sin frånvaro (peppar peppar). Vi har ju bytt klassrum och i det nya har vi mycket mer syre, så kanske att det är faktor som har det goda med sig.

1 kommentar:

  1. Jag gjorde också mina sista samtal den här veckan och nu kan jag koncentrera mig på julen. Det känns bra. Fast först är det lucia förstås. Vi tränar ju för fullt med våra små änglar. Du skulle bara se hur söta de är.

    Skönt att Du slipper migränen nu. Den nya lokalen kan säkert s´pela in. Det är ju högt i tak som i en kyrka och massor av luft.

    SvaraRadera