lördag 19 december 2009

Till jul önskar jag mig många bilder av Gustav Vasa

Snart är det jullov och det känns extra efterlängtat i år. Känner mig ganska trött och sliten nu, men inte värre än att ett välbehövligt jullov kan hjälpa. I morse försov jag mig. Vaknade av att mobilen ringde och jag trodde att det var alarmet och försökte stänga av det, men det var min samåkare som ringde och undrade om jag var på väg. Då var klockan fem minuter efter det att jag brukar plocka upp henne. Det var bara att kasta sig iväg. Tur att barnen är hemma och kan ta hand om hus o hem. Dagen blev ok trots försovningen.

1 kommentar:

  1. Tänkte bara titta in och tipsa om smärtlindring vid huvudvärk. Jag har ju varit aktiv i den branschen nu sedan några dagar tillbaka.

    Kombinationen 500 mg Panodil och 400 mg Ipren är superbra. Rekommendationen kommer från Apotek dessutom så den är väldigt proffsig.

    Ha en god fortsättning!

    SvaraRadera