tisdag 4 maj 2010

4 maj och snö

I fredags köpte jag mig en ny, röd och fin solstol på EM. Jättenöjd! Förutom att vädret är åt helvete. I lördags så regnade det mestadel av dagen. Söndagen var lite bättre, men det var lite kallt. Måndag... mest moln och idag snöar det. Vad är det frågan om egentligen? När jag tittade ut i morse var det helt vitt och även om det börjar smälta undan nu, så ligger det fortfarande snö kvar. Ja ja, det lär ju inte bli långvarigt. Vi bytte till sommardäck på bilen igår, så jag hoppas att det inte ska bli is på vägen i alla fall.

Har haft en hel del migrän också och till råge på allt så har jag även fått ont i halsen och det känns som det är något stort på gång. C-vitamin i mängder får det bli.

1 kommentar:

  1. Men fy...sånt vill jag inte ha när jag kommer hem. Eller ska vi köra snöskoter igen..ha ha typ i maj..kanske går det oxå...ha ha ha..Ha det gött..Kram

    SvaraRadera