onsdag 27 januari 2010

Länge sedan

Har haft bloggtorka. Inte för att jag inte haft något att skriva om, utan mer för att jag inte orkat. Det har varit kallt och mycket arbete. Vi var i Göteborg i helgen. Grabbarna var på hockey och jag o Catrin var och hälsade på vänner.

Men idag har jag varit ledig och det har varit gott. Jag har eldat i kakelugnen och bara tagit det lugnt. Givetvis så började inte dagen som jag planerat. Det började med att jag vaknade tidigt men jag somnade om, sen ringde telefonen, men jag svarade inte. Till slut gnydde Krut och då var det bara att gå ut med honom. Fast då var klockan 10, så jag fick en lång sovmorgon som var väbehövlig. Enda negativa med det var att jag hade migrän. Ja, typiskt eller? Jag har inte tagit några piller, utan bara tagit det allmänt lugnt.

2 kommentarer:

  1. Du är så bra på att blogga, framförallt så skriver du så himla bra. Fortsätt så. Kram

    SvaraRadera
  2. Kul att du tycker det. Det är ju roligt om nån tycker det är intressant att läsa. Själv tycker jag det är kul att gå tillbaka och läsa. Det kanske är lite därför man skriver.... för att minnas.

    SvaraRadera