torsdag 18 november 2010

Bil på villovägar

Ledig dag idag. Hade tänkt åka till Karlstad och hämta nya glasögonen, men så blev det inte. De skulle ringa när de var klara och det skulle ta en vecka. Idag var det en vecka sen jag beställde nya, men ingen ringde.

Bilen lämnade jag in igår ... igen. Sevicelampan tände sig ganska snart efter förra servicen, så nu skulle de göra en djupare analys. Jag har fått låna en bil av Dick på Helmia och får ha den till i morgon. Så jag hoppas att bilen är klar när jag kommer dit imorn efter jobbet. Även om bilen jag jag fått låna (v50) är ok, så saknar jag min bil.

Har även försökt boka hotell inför vår julklappsinhandlarresa, men det bara krånglade. Får väl ringa och kolla imorn, så det inte blir dubbelbokat. Ska bli lite mysigt att åka på hotellweekend.

Den kommande helgen blir väl till att plugga och att läsa uppsatser om Utvandrarna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar