måndag 21 september 2009

Bloggtorka......

...... det är väl så det kallas när inget händer på bloggen? Har varken tid, lust eller ork att skriva något. Det är så mycket annat som ska göras först, så som planering planering planering. Fast idag har jag haft tid att gå en sväng med Ingemar och Krut. Vi gick till hemsjön. Där fick vi se spår av bävern. Han .... eller kanske hon.... har börjat fälla björkar vid sjön. Jag hade kameran med, så det blev lite kort, men de kommer väl en annan dag. Har inte orkat lägga över dem i datorn än.

Hade tänkt att skriva en blogg över saker som kan irritera en, men det har jag inte orkat än heller. Kanske att jag inte varit tillräckligt irriterad. Brukar vara ganska lugn faktiskt, fast ibland blixtrar det till. Jag laddar för ett irriterande inlägg, men det kommer väl en annan dag.

3 kommentarer:

  1. Nämen, nu måste du blogga så jag får läsa hur det står till med er..nu när jag äntligen har hittat din blogg..ha ha..el. va du nu vill skriva..kan va skönt o skriva av sig om det ena o det andra o få feedback på det..även irriterade inlägg..

    SvaraRadera
  2. Hej Kicki! Vad kul att du har hittat hit. Ska ta tag i detta, men just nu är en del jobbigt, så det är svårt att få till det. Men jag är snart på arenan igen.

    SvaraRadera
  3. Men va trevligt..det får ta den tid det tar..jag kikar in lite då o då...Ha det bäst o sköt om dej...
    Måste bara få berätta en sak..jag har fått fast vik. på mitt jobb till minst augusti nästa år...har vart timmis sen mars nu...inte så kul..va bara tvungen att berätta...så glad..Ha det bäst o som skrivet Sköt om dej o hälsa de dina..Kram

    SvaraRadera