måndag 25 oktober 2010

Pest och pina

Pest: Ingemar o Freddan har åkt till Sälen på jobb, så jag och Krut får klara oss bäst vi kan. Idag när vi var ute och gick upptäckte vi att "Gärdet" blivit avtäckt. Det har ju varit helt inplastat de senaste åren. Har glömt hur länge, men länge är det. Krut var helt upptagen med att titta. Han stannade flera gånger och t.o.m. vände sig om och tittade så länge det gick att se. När vi kom hem fick han kyckling och ris. Mat som blivit över idag på hemkunskapen. Han åt med god aptit och skickar en hälsningar till kockarna.

Pina: Ryggen sa ifrån igår, men inte värre än lite piller kan hjälpa. Förnyade recepten på migränmedicinen förra veckan, så jag passade på att gå in på Apoteket efter jobbet. Skulle ha nya Relpax och vad får jag????? Sumatriptan!!! Blir så förbannad. Varför kan de inte bara skriva ut det jag ska ha utan ska tvinga på mig nåt jag inte vill ha. Blir så trött på de tröga läkarna.

Avslutade dagen hos LinaTattoo. Lite färg skulle fyllas i den nya tatueringen. Skall strax kolla in hur det blev. Det lilla jag sett hittills är helt OK. Riktigt nöjd faktiskt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar