onsdag 1 april 2009

1 april

Idag har varit en dag då jag inte trott på något. Eller nästan inte trott på något. Jag har inte gått på något skämt.... vad jag vet i alla fall. Men jag har lurats lite själv. Lurade ut ungarna på skolgården och de gick gladeligen ut och blev inte allt för sura för att jag skojade lite med dem.

Två vårtecken har jag sett idag. Det ena var tussilago och det andra var en nässelfjäril.



Det har varit väldigt varmt och snön smälter fort nu. Så nu är nog våren här för att stanna.

Nu är det bara en vecka till vi åker till Japan och det ska bli så kul att åka dit. Vi längtar efter vår tös nu. Så det ska bli så kul att få se var hon håller hus och håller på med.

Jag packar givetvis med mig mediciner, så jag inte behöver blir liggande där.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar