söndag 26 september 2010

Skulle varit på "Bokmässan"

Jag hade planerat att åka på Bokmässa i år, men som ganskaså ofta blev planerna grusade. Fick se ett sms från Ingemar, när sista lektionen var slut i fredags, att han o Freddan var tvugna att åka till Sälen. Det regnade in där. Han hade ingen aning om hur lång tid det skulle ta. Jag fick vara snäll och stanna hemma hos Krut. Omplanering fick det bli. Tänkte åka tidigt lördag morgon istället, men vad händer då??? Jo, migrän... givetvis.... och rejäl sådan. Jag var uppe tidigt och tog en tablett, men det släppte inte förrän klockan var närmare elva. Ingemar sa att han kunde åka med och jag kände mig lättad över att slippa köra själv. Men klockan hade blivit så mycket att jag efter lite övervägande med Catrin bestämde att stanna hemma. Det får bli bokmässa nästa år istället hoppas jag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar