måndag 29 juni 2009

Inte mycket gjort

Nu är det så varmt att man inte orkar göra så värst mycket. Men jag har åkte med Freddan till tandläkaren, sen åkte vi direkt till Arvika så jag äntligen kunde ta de där kortet så jag kan få nytt körkort. Vi skulle handlat, men vi orkade inte utan åkte direkt hem. Vi fixade lite skugga till Krut i hundgården. Det blir ju bara sol där på eftermiddagen och det blir på tok för varmt. Även om han kan gå in och lägga sig så blir det varmt där oxå. Det fläktar ju inte där inne heller. Men nu har han desto mer skugga ute.

Anställningsbeviset kom idag, så nu har jag ett års arbeta framöver klart. Jag har ju inte varit så ivrig på att söka något annat utan hoppades få fortsätta med mina små jusseliner. Nu ska vi tampas ett år till. Det är 80% i klassen. Ordinarie kommer in 20%. Detta kommer nog att bli jättebra med tanke på min migrän. Jag har ju jobbat på tok för mycket. Nu ser jag fram emot att göra ett jättebra jobb och samarbeta med ordinarie lärare och parallellklassläraren. Det ska bli sååå kul.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar