torsdag 4 juni 2009

Linedance

Igår hade vi "bara" träning och möte. Kursen var ju slut förra veckan, så vi bestämde att vi skulle dansa lite och planera. Vi dansade Fairytale och så gav vi oss på Poker Face. Den var oxå kul, även om den inte slår Fairytale på långa vägar. Till hösten skall vi försöka ha nybörjarkurs igen. Det vill vi gärna, men vi ska ju hinna med oxå. Och vi vill ju inte slita ut oss. Då är det lätt att man tröttnar. Idag fick jag betala med migrän. Typsikt!

Det har varit slitigt över huvud taget det sista, men snart är det lov. Har lite svårt att bestämma om jag ska ta chansen att åka med till Paris eller ej. Dilemma!

2 kommentarer:

  1. Ja åk till Paris! :D
    jag funderar föresten på att ta en europa tur med Eleo när jag kommer hem O.o innan skolan så jag blir kanske inte hemma en länger tid =w=;;;

    SvaraRadera
  2. Nu har jag bestämt mig för att inte åka med, men du ska absolut passa på att åka en sväng och träffa Eleo.

    SvaraRadera