tisdag 25 augusti 2009

Ha ha ha, jag skrattar ihjäl mig

När jag jobbar har jag inte på ljudet på min mobil, så det är inte alltid jag märker att det ringt eller kommit sms. Idag när jag slutat jobbet fick jag se att det kommit två sms från Irs. Jag öppnade det första och fick se att det stod "Jag har sett nakenbilder på dig på nätet" Va!!! tänkte jag.... det kan ju inte stämma. Jag skyndade mig att öppna det andra för att se någon slags förklaring. Där stod det att man skulle scrolla neråt i det första, vilket jag gjorde. Där stod det "En smart person läser hela smset. Skicka detta vidare till alla i din adressbok och se alla roliga reaktioner". Jag fick mig ett gott skratt iaf.

Sen kunde jag ju inte låta bli utan att skicka vidare detta och jädrans vilka reaktioner. De allra flesta hade inte scrollat net utan reagerade tvärsnabbt. Det plingade hela tiden i min mobil. Så roligt har jag inte haft, på vägen hem från jobbet, förut.

1 kommentar:

  1. Hej! Det var längesedan. Hoppas allt är väl med er, här är det lite rörigt med allt som har hänt annars är det bra. Måste bara småle litegrann, jag har också fått det SMS:et och haft precis samma reaktioner från de som jag skickade till. Vissa SMS är ju helt klart kuligare än andra =D Måste bara slå ett slag för en bloggvän som har det för jävligt. Kolla i min blogg och klicka in dig på "Söndagsflickan", hon är en fantastisk människa och skriver så himla fint. Hälsa Hulle och ha det gött. Kram från oss i Sanserhult.

    SvaraRadera