onsdag 5 augusti 2009

Skåne

Jag och Ingemar åkte till Skåne och Hjälmslund i måndags. Jag skulle träffa doktor Frejvall för att få lite ordning på huvudvärk och värk i övrigt. Migrän har jag ju haft i många år och även fått behandling för, men den andra värken har ju varit lite diffus. Med stor sannolikhet EDS tror Frejvall. Ja ja, ska prova en ny medicin som ska få mig att sova vid rätt tillfälle, så får vi se om jag kan lägga om mina rutiner, vilket är meningen. För när man inte får sovit ordentligt blir så mycket annat bara skrutt.

Det var himla kul att träffa Britt, Samuel, Bjarne, Ulf... och Samuels.... familj som är på gång att flytta utomlands ett år. Samuel ska skriva en bok om migrän. Det tycker jag han gör rätt i. Han har ju en gedigen kunskap och kunskapskälla i Britt och Bjarne. Den boken ska jag köpa när den är klar och Samuel ska få skriva i den.

När vi åkte hem från Skåne mötte vi hela kolonnen med U2:s scen. Det var många långtradare kan jag lova. Det tog väl ca 20 långtradare innan vi kom på att det var den väldiga scenen som vi mötte. Vi var tyvärr inte på Ullevi, men vi har sett scenen i alla fall.

1 kommentar:

  1. Hej!
    Det var roligt att träffa dig o Ingemar.
    Nu har Samuel m fam lämnat Hjelmslund och lugnet lagt sig, på gott och ont. Vi har fejat ur huset, Sollan, Bjarne o jag. Sista finishen idag sen ska det pyntas och ny grupp anländer på söndag.
    Ta väl vara på dig och glöm inte rapportera till mig.
    Kram Britt

    SvaraRadera