måndag 31 augusti 2009

Migrän

Ja, den här veckan startade ju bra. Jag vaknade utan värk i huvudet, men i övrigt värkte det. Detta övergick till migrän efter ett par timmar. Kände att det blev en sådan där skarp smärta, vilket inte var så trevligt med tanke på att jag var på jobbet. Jag fick ju ta en tablett efter ett tag och som tur var så började den att verka efter en liten stund. Annars hade nog dagen inte blivit rolig. Jag fick oxå se att det är dags att fylla på tablettförrådet.

Jag är ju inte så pigg på att gå hemifrån utan tabletterna. För då kommer migränen som ett brev på posten. Eller förresten... de kommer ju inte så fort längre..... det kallas ju inte snigelpost för inte. .... kanske närmare bestämt som ett mail i cyberspace. Snabbt som ögat med andra ord.

Dagen har i övrigt varit en bra dag, vilket jag hade bestämt mig för i förväg. Konstigt vad det kan påverka en. Vilken skillnad det gör när man har bestämt sig för att det ska bli bra.

I morgon ska oxå bli en bra dag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar