onsdag 10 februari 2010

Lediga dagen.....

...blev inte så ledig som jag hade behövt. Det blev istället en hel del skolarbete. Det går inte att ge elever extra stöd hur som helst. Nä, först ska det fyllas hyllmeter. Så det har jag krånglat med på förmiddagen. Egentligen hade jag tänkt att åka och titta på mina elever när de spelade fotboll, men det hann jag inte med.

Var ute lite grann i det vackra vädret. Här har det varit strålande solsken, men jag läste på Facebook att det snöade som bare den nere i Smygehuk. Jag vet att det är tidigt att hoppas på vår, men jag längtar till våren med takdropp, fågelkvitter och allt det andra som hör till. Fast innan dess kan det komma mer snö och vara kallt. Ja, vi får hoppas på en härlig sommar med många turer på hojen.

Linedance blev det ikväll iaf, men det gick trögt. Vi tränade på "Revolver", en dans till Madonnas Revolver och så gjorde vi en ny dans "She Wolf", en dans till Shakiras låt med samma namn. Vi kom igenom, men som skrivet, det gick trögt. Vid ett tillfälle vart det totalt black out. Det hjälpte inte att titta på de andra heller. Läskigt!

Jag har haft en del migrän och en satans ond rygg. Kan det varit för mycket av det goda? Träning alltså. Både motionscykeln och Zumba.... Det konstiga är att jag sällan får träningsvärk, men istället sätter det sig i huvudet och korsryggen. Märkligt!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar