söndag 18 januari 2009

Denna dag

Nu är även denna dag till ända. Ingen migrän idag. Skönt med fria dagar. Det händer ju tyvärr inte så ofta. Fast det kanske är bra att veta att man har ett huvud? Idag har jag iaf bakat bröd. Gjorde två omgångar, så det blev 24 kakor. Fast jag skickade med sonen 8 och om jag känner honom rätt så är de snart slut. Men nu har jag bestämt mig för att jag ska baka. Får väl se hur länge det håller. Men det är en skön avkoppling. Det går ju ganska lätt oxå. Det är bara när bröden är i ugnen som det är lite pass. Man kan inte gå långt för då bränner de.

Fått ett tips från C idag om vacker pianomusik. Här en länk till det. http://www.youtube.com/watch?v=rhN7SG-H-3k Har lovat mig själv att pianot ska vara stämt innan C kommer hem. Måste börja spela igen. Det är en härlig känsla. Fast det påminner mig om att jag ska lära mig spela banjo oxå. Det är mycket man vill lära sig, men hur ska man hinna allt?

Måste trampa in lite nya danser oxå. Imorn blir det linedance på jobbet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar