fredag 30 januari 2009

Så ihärdig

Jag har varit ihärdig med bloggandet nu. Skriver visst var och varannan dag. Är väl inne i ett stim. Ibland är det så, men det brukar lugna sig i perioder. Kan ändå vara skönt att bara skriva. Det har blivit en hel del migränrapport har jag märkt.

Mådde illa och hade skitont i huvudet imorse när jag vaknade. Trodde faktiskt på allvar att det var magsjuka som var på gång. Huvudet gjorde ont på ett annorlunda sätt. Jag släpade mig upp och åkte till jobbet. Förvarnade ungarna om att jag inte var helt pigg. Jag har ju haft en hel del migrän det sista, men det kändes inte som vanlig migrän, så jag tog ingen tablett. Tänkte att jag skulle klara detta ändå eftersom jag inte trodde att det var migrän utan hade med magsjuka att göra. Jag genomled dagen och skickade hem ungarna lite tidigare och åkte hem.

Efter en stund hemma kunde jag inte låta bli att ta en tablett och gick sen och la mig. Och vips hade huvudvärken, som med stor sannolikhet ändå var migrän, försvunnit. Så nu sitter jag här och mår himla bra igen. Denna här helgen som ligger framför ska jag bara ta det lugnt. Kanske baka lite. Åka en sväng till köpcentret med guben och så ska jag läsa min bok av Liza Marklund. Den är väldigt spännande. Vi ska visst laga nån portergryta oxå har guben bestämt. Det är mysigt att greja tillsammans i köket. Det blir väl nån blogg om det kan jag tro. Men ikväll ska vi se på Let's Dance.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar