torsdag 22 januari 2009

Migrän

Detta helvete! Nu har det pågått över en vecka med några timmars uppehåll. Idag vaknade jag med värk på höger sida. Jag har noterat att det är värre när det sätter sig där. Det brukar börja på vänster sida i nacktrakten. Det är väl så att när det gått alldeles för långt så koncentrerar det sig till höger sida. Fast egentligen... vem vet? Tog mig knappt ur sängen idag iaf.

Var ju tvungen att ringa till jobbet för att ordna vikarie och det var inte det lättaste. Jag kan ju inte vara hemma hur som helst heller. Det sitter ju 26 ungar och väntar på att jag ska komma.... eller förresten... de skulle nog vara glada om de fick göra hur som helst en dag..... nä, kanske inte alla... eller inte ens de flesta. De flesta vill nog lära sig något.

Just nu känns det som en rejäl bakfylla och det är irriterande för det har ju inte ens varit fest.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar