lördag 7 mars 2009

Det är bra nu

Det gick bra med överlämnandet av bilen igår. Jag fick många bilder på Karl XI, så jag är nöjd. Har nu en lånebil till vår bil är klar och det tar väl ett par veckor till. Jag blev mycket förvånad när jag körde lånebilen. Det gick så lätt att köra på vår snömoddiga väg. Kan bero på att mina vinterdäck var totalt slut och lånebilen har bra vinterdäck med dubb kvar. Man märker ju inte att ens egna däck är totalt slut förrän man får prova en bil med bra däck. Ja ja, jag får väl tacka någon högre makt för att inget allvarligt hänt.

Vi såg på Let's Dance igår och blev väl lite förvånade när Niclas åkte ut, men ändå inte. Jag trodde faktiskt att Bettan skulle bli kvar. Vet inte varför, men hon har väl fler som röstar på sig. Ja, det är klart att hon har. Annars hade hon ju inte varit kvar. Avslutade dagen med migrän. Troligen pga vinet vi drack till maten, så jag tog en Almogran innan jag la mig. Jag vet ju nu med den erfarenhet jag bär med mig, att jag annars inte kommer att få sova. Vi hade ju planerat att åka till stan och ekipera sonen. Hade iaf ingen migrän när jag vaknade idag och det känns jättebra. Alltså en migränfri dag. Man tackar för dessa med ödmjukhet.

Turen till stan idag gick över förväntan. Det blev både jeans och kostym till sonen. Kostymen skall han ha till studenten. Till det köpte vi även två skjortor och en slips. Så nu är det endast skorna som fattas.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar