måndag 2 mars 2009

Vinter igen

När man hoppats att våren var på gång, så slår vintern till igen... som vanligt. Idag har det väl kommit en decimeter igen om inte mer. Jag gillar ju snö, men nu längtar jag faktiskt till våren. Ja ja, det är väl bara att gilla läget.

Har haft det ganska ok med huvudet iaf. Har haft några fria dagar. Fast igår hade jag ont i både huvudet och ryggen. Det satt som en kniv under ena skulderbladet och så fort jag försökte röra huvudet så högg det. Det satt i musklerna och det gjorde vansinnigt ont. Min käre make var snäll och masserade mig med liniment. Det hjälper något, men jag fick allt stoppa i mig lite smärtissar och inflammationshämmare oxå. Idag känns det bättre, men inte bra.

Var tillbaka på jobbet efter en veckas lov och det kändes bra. Ungarna tycker givetvis det är bäst att ha lov, men gnäller inte särskilt mycket. Nu sätter jag kraven ett snäpp högre. De är bra på att prata, men nu ska de lära sig att hålla koll på när de ska vara tysta. Detta ska bli intressant.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar