torsdag 5 mars 2009

Det går mot helg

En dag kvar att jobba denna veckan. Veckorna går så fort och helgerna går än fortare.

Igår var det träning och vi dansade i tre timmar. Och det blev mycket dans, men en hel del prat och skratt oxå. Idag vaknade jag med en begynnande huvudvärk. Det är ganska ofta som jag vaknar med migrän efter ett rejält danspass. Men aldrig att jag tänker avstå dansen pga det.

Imorn ska jag överlämna min bil till de nya ägarna. De var här ikväll och la en handpenning. Men jag är ju tvungen att ta mig till jobbet imorn, så vi bestämde att vi skulle mötas på banken i byn. De var väldigt angelägna om att köpa bilen, så jag hoppas att de blir nöjda. Sen ska jag ha en lånebil till vår nya bil kommer. Det ska inte dröja så många veckor till.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar