tisdag 10 februari 2009

I morse var jag trött.....

..... men ingen migrän. Då kan det vara skönt att få somna om. Fast jag skulle ju jobba, så efter att ha snoozat klockan allt för många gånger segade jag mig upp. Jag kom iväg lite sent och givetvis är det alltid ute sniglar på vägen då. Jag blev lite sen på jobbet, men ingen större fara. Jag har ju en halvtimme på mig innan själva arbetet börjar. Fast det är goare att komma tidigt. Ibland är jag där mycket tidigare än vad jag ska och det är skönt. Det är ganska lugnt då.

Tänk att dagar utan migrän är så unika. Ibland blir jag nästan förbannad när någon som nästan aldrig har ont i huvudet, eller någon annanstans heller för den delen, börjar gnälla för att de har lite ont. Kom igen när värken sitter i hela tiden. Är det inte huvudet, så är det ryggen eller någon annanstans. Faan! Jag har ont hela tiden. Jag försöker att inte ta smärtissar, men ibland står jag inte ut. Man måste ju få sova ibland.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar