fredag 20 februari 2009

Ledigt

Arbetsveckan slut. Känns riktigt skönt faktiskt att veta att man har ledigt drygt en vecka. Sportlov! Inte för att jag tänkt vara så sportig, men en å annan dans lär det bli och en del promenader. Men först och främst blir det Stockholm. På söndag ska jag till Globen och se AC/DC. Känns väldigt roligt att ha turen att få se dem live. Samtidigt har jag en malande oro. Ska jag få migrän? Ska det förstöra kvällen? Kanske dumt att fundera på det. Jag lär väl märka det då ändå. Får se till att ha medicin med.

I kväll var det Let's Dance igen. Nu börjar det dra ihop sig. Visst det är 6 par kvar nu, men det är nu det börjar bli trångt på toppen. Jag tycker ju att Morgan är klart bäst, men Bagge och Magnuss är ju inte helt fel heller. Fast ska man se till dansen, så är det Morgan som ska vinna. Och han är ju så himla kul oxå. Och så är det juryn. Dermot påminner så himla mycket om West på migränskolan så det är kul att höra bara honom. West! Om du läser detta.... Du vet att jag gillar dig. DU är en hjälte.

Inga fler blommor idag, men den fjärde slår nog ut i morgon. Ska ut och ta lite kort på all snön i morgon i alla fall. Plus att jag ska tvätta och packa. Men nu måste jag gå och lägga mig. God natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar