måndag 2 februari 2009

Ny vecka

Igår hade jag en migränfri dag. Skönt! Jag röjde på kontoret och fick helt plötsligt plats med datorn där igen. Så nu sitter jag här igen. Har ju haft datorn nere ett tag. Guben tyckte att jag spenderade för mycket tid vid datorn och inte höll honom sällskap. Så jag flyttade helt sonika ner datorn och satt vid tv:n. Då kunde jag ju både greja med datorn och hålla honom sällskap. Men det blev för jobbigt, för datorn stod i vägen hela tiden. Så igår fick jag ett ryck och städade bland gamla papper och bröte och det blev riktigt bra. Ska bara röja av bordet också så jag kan sitta där med jobbgrejer. Det är konstigt vad grejer man samlar på. Man borde slänga allt skit med en gång istället för att spara på det. Varför spara på saker man inte behöver. Det mesta är ju papper som inte fyller någon som helst funktion. Speciellt inte när det bara ligger i en helt osorterad hög.

Nu är det iaf ny vecka och jobb hela veckan hoppas jag. Jag har varit stönig och gått till jobbet trots att jag haft migrän, det är väl därför smärtan eskalerat. Idag känns det ganska bra och jag ska försöka vara lite mer rädd om mig, så jag inte behöver ha så mycket ont.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar