lördag 28 februari 2009

Migränfritt

Två migränfria dagar. Man tror nästa inte att det är sant, men det är det. Och jag vet inte vad jag gjort eller inte gjort för att förtjäna detta. Det har i varje fall varit vår i luften. I går hörde jag talgoxen och solen lyste. Snön for av taken och allt kändes bra. Kanske det är våren som är på gång på allvar.

Ikväll såg vi på Let's Dance och käkade framför tv:n. Nu börjar det bli lite oroligt. Vem ska åka ut? Vem vinner? Det är ju inte så många gånger kvar. Jag håller fortfarande på Morgan. Det blir nog Morgan och Bagge i finalen, eller kanske Niclas. Det var iaf rätt att CJ åkte i kväll, även om han är charmig, så kan han inte dansa så väldigt bra. Och finns det ett litet uns av rättvisa så åker Elisabeth ut nästa vecka. Även om hon är rolig så håller inte dansen rätt klass för att vara kvar längre.

Jag har rensat i pärmarna med dansbeskrivningar idag, så nu är det ordning där. Skall börja planera lite inför vårens öppna kurs. Det ska bli spännande och se hur det ska gå. Om det kommer några som vill lära sig lite nya danser. Det är med lite skräckfylld förväntan som jag ser fram emot detta. Jag tycker ju att det är skitkul att dansa, men det är tufft att ha kurs.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar